فهرست

طراحی دکور دفتر کار

امروزه و با افزایش سطح آگاهی صاحبین کسب و کار نسبت به تاثیر مستقیم یکپارچگی فضای کاری با خصوصیات اصلی برندشان بر میزان بازدهی کارمندان و حس اطمینان از قدرتمند بودن آن برند در ذهن مراجعه کنندگان یا مشتریانشان باعث گردیده این وظیفه خطیر و اصولی را به دست مجموعه های حرفه ای که آشناییت کامل با تاثیر اشکال در ذهن مخاطب دارند میسپارند ما نیز در مجموعه شمیم مدیا طراحی دکور را براساس فاکتورهایی که در ادامه به آنها می پردازیم انجام می دهیم.

فاکتورهای اصلی در طراحی دکور دفترکار

رنگ بندی متناسب با برندبوک :

فارغ از این موضوع که چه سبکی را برای انجام دکوراسیون انتخاب می کنید هماهنگی رنگ های استفاده شده با رنگ سازمانی برند و زمینه فعالیت مهمترین موضع می باشد و برای القا حس رنگ ها در طراحی حدالامکان بیشتر از سه رنگ استفاده نمی شود.

نورپردازی کامل و اقتصادی :

نورپردازی نیز از عوامل مهم و تاثیرگذار در راندمان کار کارمندان می باشد زیرا نور کم محیط برای فضاهایی استفاده می شود که شخص نیاز به استراحت داشته باشد و با توجه به این موضوع نمی توان در این فضا از کارمندان توقع راندمان کاری مناسب را داشته باشیم و از سمت دیگر برای کمک به کاهش دما زمین باید تا جایی که اممکان دارد از نور طبیعی خورشید در تامین نور اصلی محیط استفاده کرد.

استفاده از وسایل مینیمال:

در دفاتر اداری فضا بسیار با ارزش می باشد و استفاده از تجهیزات ساده ( مبلمان، میز و کمد ) که دارای تنوع رنگی کمی هستند باعث می شود تا فضا بسیار بازتر دیده شود و از درگیر شدن ذهن نسبت به قرارگرفتن در فضایی کوچک جلوگیری می کند

استفاده از گل و گیاهان:

بطور کلی گل ها و گیاهان دارای انرژی هستند و وجود آنها باعث ایجاد شادابی و نشاط در وجود کارمندان شده و استفاده از گل ها و گیاهان متنوع در گلدان های رنگارنگ ( متناسب با برندبوک) در کنار زیبا تر و دوستاه تر شدن فضای دفتر باعث لذت مراجعه کنندگان از حضور در آن فضا می گردد.

قفسه بندی موارد اضافه:

نوع طراحی دکور شما اصلا مهم نیست که مدرن است یا کلاسیک در هر صورت برای نظم بخشیدن به فضای کاری و عدم ایجاد حس سردرگمی در کارمندان شما باید موارد اضافه را با استفاده از کمد یا قفسه هایی زیبا در یک مکان مناسب جانمایی کنید تا هم دسترسی به آنها راحت باشد و هم باعث منظم شدن فضای دفتر می شود

اتاق و مکان میز مدیریت:

این بخش یکی از مهمترین مکان ها در زمان طراحی دکور دفتر کار می باشد زیرا در کنار منحصربفرد، شیک و منظم بودن باید بگونه ای جانمایی گردد تا مدیر اشراف کامل و یا نسبی به تمام بخش های مجموعه را داشته باشد، این موضوع در دفترهایی که دارای اتاق نمی باشند و فاصله میز مدیریت با دیگران کم می باشد بسیار حائز اهمیت تر می باشد.

استفاده از تجهیزات ارگونومیک:

بطور کاملا طبیعی در دفاتر اداری کارمندان زمان بسیار زیادی را برروی صندلی های خود نشسته اند و در صورت استفاده از میز و صندلی های غیر استاندارد باعث کمر درد، درد گردن و مشکلات دیگری می شود که باعث کاهش راندمان کاری آنها می گردد بنابراین توجه به همین یک مسئله و استفاده از میز و صندلی های ارگونومیک باعث افزایش راندمان و سلامت کارمندان می گردد.

filfil

این یک عنوان است

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کریتبو

این یک عنوان است

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کلار

این یک عنوان است

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

این یک عنوان است

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.